19 de novembre de 2012

Escola concertada: la Federació d'Ensenyament de CCOO convoca una assemblea per parlar del present i futur de l'escola concertada, dimarts 20 de novembre

Oberta a tots els treballadors i treballadores de l'escola concertada

LA FEDERACIÓ D'ENSENYAMENT DE CCOO CONVOCA UNA ASSEMBLEA PER PARLAR DEL PRESENT I FUTUR DE L'ESCOLA CONCERTADA

La Federació d'Ensenyament de CCOO de Catalunya organitza demà una assemblea del sector de l'escola concertada. L'assemblea es realitzarà demà dimarts 20 de novembre a la sala 11 de la seu de CCOO de Barcelona, a la Via Laietana, 16, a les 18'00h.

Hi intervindran Montse Ros, secretària general de la Federació d'Ensenyament de CCOO de Catalunya i Albert Llargués, responsable de l'Escola Concertada de la Federació d'Ensenyament de CCOO de Catalunya.