4 de febrer de 2013

Assemblea de delegats i delegades dels serveis públics: empleats/ades públics i treballadors/es de centres concertats

Mira les fotos de l'assemblea:

ASSEMBLEA DE DELEGATS I DELEGADES DELS SERVEIS  PUBLICS: empleats/ades públics, treballadors/es de centres concertats, treballadors/es del 3r sector...

El proper dilluns 4 de febrer  a les 10:30 h,  a la Sala d’Actes de CCOOCatalunya, Via  Laietana 16 de Barcelona (Metro Jaume I) les Federacions de Serveis a la Ciutadania, Educació i Sanitat de CCOO  convoquem assemblea de delegats i delegades de les Administracions Públiques, dels sectors concertats, del 3er sector,...  per debatre la situació laboral i dels sectors i preparar  les mobilitzacions en defensa dels  Serveis Públics de Qualitat i de les condicions de treball dels treballadors i treballadores  dels sectors que depenen d’una o altra forma de dels Pressupostos de la Generalitat  de Catalunya.

A l'Assemblea participaran els i les secretàries generals de les 3 Federacions, el coordinador de l'Àrea Pública i el secretari general de CCOOCatalunya.

És imprescindible la vostra presència i participació en aquesta Assemblea!

• Per uns serveis públics suficients i de qualitat
  • Ni acomiadaments ni retallades salarials
  • Ni callarem ni ens callaran

Dia: dilluns 4 de febrer, a les 10:30 h.

Lloc: Sala d'Actes de CCOOCatalunya (Via Laietana, 16, Barcelona. Metro Jaume I)