4 de febrer de 2013

Dijous 7 de febrer: manifestació conjunta unitària d'estudiants, professorat i comunitat educativa

MANIFESTACIÓ

Dijous dia 7 a les 18.30 h.

Sortida: Plaça Universitat

Els sindicats d'ensenyament CCOO, UGT, USTEC i CGT , AJEC i Sindicat d'Estudiants convoquem el professorat i els estudiants, respectivament, a la manifestació conjunta unitària d'estudiants, professorat i comunitat educativa del dijous dia 7 a les 18.30 h a plaça Universitat de Barcelona.

Els motius de la manifestació són mostrar el rebuig de tota la comunitat educativa a les retallades que està patint l'educació pública, així com exigir la retirada de la contrarreforma del PP (LOMCE). Fem una crida a la participació.

L'educació no es ven, es defensa!

Els sindicats d'ensenyament
CCOO, UGT, USTEC i CGT convoquem el professorat a la manifestació conjunta unitària d'estudiants, professorat i comunitat educativa del dijous dia 7 a les 18.30 h.

El recorregut comença a plaça Universitat, carrer Pelai, plaça Catalunya, carrer Fontanella, Via Laietana, Jaume I i finalitzarà a la plaça Sant Jaume.