8 de maig de 2013

CCOO REBUJTA L’ERO TEMPORAL QUE PLANTEJA L’EMPRESA EXTERNALIA EN LA NETEJA DE LES ESCOLES DE VIC ( OSONA) Y LES TREBALLADORES FAN VAGA ELS DIES 7 Y 8 DE MAIG

La Federació de Serveis Privats de CCOO de Catalunya rebutja l’ERO de reducció de jornada del 37% que a aplicat la direcció d’EXTERNALIA OBJECT SL a totes les treballadores de la neteja de les escoles i guarderies públiques de Vic.

L’Ajuntament de Vic va treure a concurs la concessió dels serveis per un preu molt inferior al cost salarial dels 18 treballadors que componen la plantilla, deixant els treballadors a expenses de les especulacions empresarials.

Per això les treballadores han començat una vaga els dies 7 y 8 de maig per defensar els seus drets y perquè l’empresa retiri el ERO. Els treballadors en cas de que no es retiri es plantegen la convocatòria d’una vaga indefinida.

CCOO insta a l’empresa Externalia i a l’Ajuntament de Vic per que seguin i solucionen aquesta situació i que es deixi d’aplicar l’ERO que a més de perjudicar greument els treballadors, no garanteix l’execució del servei de neteja en les condicions adequades i necessàries per els usuaris de les escoles de Vic