Per recuperar els drets dels treballadors i les treballadores de l'Educació      Vine i lluita amb nosaltres!

9 d’octubre de 2013

Toxo nega qualsevol implicació de CCOO en els ERO fraudulents i rclama celeritat i rigor en la Instrucció judicial

Una nova decisió de la jutge Alaya, que ha conduït à la detenció de diverses persones, entre elles alguns exdirigents de CCOO, i al registre de l'habitatge d’un dels detinguts quan no es trobava en ella, ha tornat a ocupar portades i espais Informatius. Fa ara sis mesos, CCOO va obrir una investigació de la que no es va desprendre cap actuació irregular del sindicat.


Com va advertir el secretari general de CCOO, Ignacio Fernández Toxo, "estem disposats a reobrir-la  tantes vegades com sigui necessari  i analitzar nova informació per si hagués responsabilitats individuals i / o col·lectives,  a fi d'adoptar les mesures pertinents, independentment de l'evolució del procés judicial ". Sigui com sigui, ningú impedirà que els drets econòmics i laborals de les persones afectades pels ERO, siguin defensats amb intervenció sindical, tècnica i jurídica de CCOO.





Comunicat de la  Confederació CCOO: (8 d'octubre de 2013)

CCOO MUESTRA SU DISPOSICIÓN A COLABORAR CON LA JUSTICIA Y CRITICA LA “REDADA MEDIÁTICA” QUE SE ESTÁ HACIENDO 

Ante las informaciones aparecidas en distintos medios de comunicación en el día de hoy CCOO hace público el siguiente comunicado:

1.- CCOO desconoce, hasta el momento, el contenido del Auto de la jueza Alaya, al haberlo declarado esta bajo secreto de sumario, por lo que no tiene conocimiento de los motivos por los que se ha citado a declarar a cuatro personas del sindicato de las que solo una estaba imputada si bien no se le había notificado aún.

2.- CCOO critica “la forma” en la que se ha llevado a cabo el registro de la vivienda de una de las personas citadas a declarar, cuando ni siquiera se encontraba en ella.

3.- CCOO reitera su disposición a colaborar, como lo ha venido haciendo hasta ahora, con la justicia, a la que pide celeridad para esclarecer este asunto que está provocando una redada mediática sin precedentes.

4. - CCOO afirma que no ha habido registro policial de ninguna sede sindical. 

5.- CCOO señala que las personas citadas a declarar pertenecientes al sindicato serán asistidas legalmente por abogados de su Gabinete Jurídico. 

6.- CCOO confía en la honorabilidad de sus miembros y muestra su convencimiento de que no ha habido ninguna ilegalidad en la defensa de los trabajadores y trabajadoras.