4 de novembre de 2013

Concentració de representants sindicals de l'administració pública, dimarts 5 de novembre a Barcelona

Dimarts 5 de novembre a la Plaça de Sant Jaume, de Barcelona

CONCENTRACIÓ DE REPRESENTANTS SINDICALS DE LA FUNCIÓ PÚBLICA PER RECUPERAR LES CONDICIONS LABORALS DELS TREBALLADORS DE L'ADMINISTRACIÓ

Demà dimarts dia 5 de novembre, els delegats i delegades de CCOO de Catalunya i dels diferents sindicats amb representació a la Mesa General de la Funció Pública i a l’Administració de la Generalitat, es concentraran a partir de les 8.45 del matí a la Plaça de Sant Jaume, de Barcelona,  per registrar un escrit dirigit al President de la Generalitat, demanant la recuperació de la negociació col·lectiva, amb l’objectiu de mantenir l’ocupació pública i recuperar els drets laborals i salarials arrabassats als treballadors i treballadores de l’Administració de Catalunya.

CONCENTRACIÓ DE DELEGATS I DELEGADES SINDICALS
5 DE NOVEMBRE DE 2013