12 de desembre de 2013

Ensenyament públic: El Departament no nomenarà fins el 7 de gener

Un cop més, el Departament menysprea la tasca docent

CCOO exigeix al Departament d’Ensenyament que continuï nomenant professorat substitut fins el 20 de desembre, que és quan acaba el període lectiu del primer trimestre

Els centres educatius públics de Catalunya estan treballant amb moltes dificultats degut a les constants retallades que ha portat a terme el Departament d’Ensenyament en els últims anys.

Ara, hem d’afegir que des del 10 de desembre es deixi de nomenar professorat substitut per cobrir les baixes de les persones malaltes fins el mes de gener, obeint raons d’estalvi econòmic.

Aquesta mesura d’estalvi agreuja la situació en què ha de treballar el professorat i es fa més difícil assegurar una atenció educativa de qualitat i en condicions  per a l’alumnat dels centres públics del nostre país. Aquestes dues setmanes de final de trimestre i de curs són importants per concloure les tasques programades. I si sempre és exigible cobrir les substitucions des del primer dia, no fer-lo ara és una nova mostra del menyspreu per la tasca educativa que es realitza a les aules fins l’últim dia de classe.

La Federació d’Educació de CCOO de Catalunya exigeix de nou al Departament d’Ensenyament que no aturi els nomenaments i que cobreixi totes les baixes des del primer dia.