22 de gener de 2014

Propera Assemblea:

25 de gener, a les 11h al Centre Cívic La Sedeta

ASSEMBLEA DOCENT  I LA  CONTINUITAT DE LA MOBILITZACIÓ

Es va acordar prorrogar el termini de recollida de dades als centres educatius fins el 22 de gener per aprofundir i estendre la recollida de dades als centres i territoris on no s'ha participat.

Aquestes dades es valoraran en una comissió mixta creada per la pròpia Assemblea, formada pels sindicats convocants i docents de l'Assemblea, i es presentaran a la III Assemblea que es realitzarà al Centre Cívic la Sedeta dissabte 25 de gener a les 11 hores per a què les valori aquesta assemblea. Us adjuntem el cartells (blanc i negre i color).

A l'Assemblea també es va acordar:

• Ampliar les reivindicacions en dos punts: disminució de l'horari lectiu i la disminució de ràtios.
  • La creació d'una comissió mixta de valoració de les dades i preparació de la propera assemblea.
  • La creació d'un bloc

Us adjuntem també:

• Les dades recollides fins l'assemblea del 21 de novembre: Votacions i resum agrupat de propostes diferents a les proposades per l'assemblea suggerides pels centres que ja han participat de la consulta.
  • La graella de propostes (document Word) a CONSULTA perquè l'ompliu els centres que encara no ho heu fet.  Si considereu que els canvis fets en les propostes us faran canviar l'orientació  dels vostres vots o augmentar el nombre de participants us animem també a tornar a omplir el quadre-resum de propostes.

Si no els aturem, no s'aturaran!