21 de gener de 2014

CCOO: campanya contra reforma de l'administració local

El proper dijous dia 23 de gener, les entitats municipalistes (ACM i FMC) conjuntament amb els sindicats (CCOO i UGT) presentarem una campanya per mostrar el nostre rebuig a la Llei de Racionalització i Sostenibilitat de l’Administració Local aprovada pel Govern del PP.

És previst que la campanya es faci arribar a tots ajuntaments de Catalunya amb l’objectiu de denunciar la pèrdua de l’autonomia local i de serveis que pot suposar l’aplicació de la Llei.

A la roda de premsa s’explicarem els detalls de la campanya, així com la seva afectació.

Motiu: Presentació de la campanya en contra de la reforma local estatal

Dia: Dijous 23 de gener.
Hora: 12h.
Lloc: Col·legi de Periodistes. Sala d’actes. Rambla Catalunya, 10, principal. (Barcelona)