31 de gener de 2014

Recordem a Josefina Pujol

La Federació d'Educació de CCOO Catalunya recorda la seva lleialtat i capacitat de lluita

La Federació d'Educació de CCOO Catalunya organitzem un acte en record  a la Josefina Pujol el 18 de febrer vinent. Figura clau de l'organització que ens va deixar el mes de maig de 2013. Ho farem a la seu de CCOO de Barcelona i recordarem els  inicis sindicals de la Josefina Pujol a la dècada dels anys 80 com a delegada laboral del col·lectiu de professionals d'educació especial.

Destacada sindicalista, persona honesta i lluitadora pels drets fonamentals de les persones, sempre va destacar pel seu caràcter afable i  ala vegada incansable en la recerca i millora de les condicons laborals dels treballadors i les treballadores que integren el sector educatiu.