21 de febrer de 2014

Barcelonès: Intel·ligència emocional i resolució de conflictes (2n-3er trimestre 2013/14)

CURS 100% SUBVENCIONAT
INTEL•LIGÈNCIA EMOCIONAL I RESOLUCIÓ DE CONFLICTES

CURS TANCAT
Des de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya hem programat el curs “Intel•ligència emocional i resolució de conflictes adreçat a treballadors/res  en actiu de l’ensenyament privat i persones aturades.

Curs adreçats a treballadors/es en actiu  de l’Ensenyament Privat dels següents sectors:

1. Ensenyament Concertat, Reglat, no Reglat, autoscoles, col·legis majors universitaris, centres d’educació universitària i investigació
  2. Reserva d’un 40% de places per a persones aturades.

Característiques del pla de formació:

• El curs està subvencionat pel Consorci de Formació Contínua de Catalunya i tenen el reconeixement del Departament d’Educació, per tant comptabilitzarà a tots els efectes de baremació, sexennis pels docents reconeixement l’assistència per obtenir el certificat es d’un 75%

Per més informació i poder formalitzar la matrícula cliqueu sobre el calendari:

Per qualsevol dubte: crevelles@ccoo.cat