12 de març de 2014

Concentració pels acomiadaments al Centre Especial de Treball LABOR-90, dijous 13 de març

Dijous, 13 de març, s’inicia el judici als Jutjats de Barcelona a la Ronda de Sant Pere

Concentració pels acomiadaments al Centre Especial de Treball LABOR-90

Coincidint amb l’inici del judici per l’acomiadament de 30 treballadors i treballadores del Centre Especial de Treball LABOR-90, la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya convoca una concentració demà dijous, 13 de març, davant dels Jutjats de Barcelona a la Ronda de Sant Pere, a partir de  les 11.00 h.

El motiu del judici són les diferents irregularitats que van conduir al tancament de l'empresa sense el cobrament de salaris del conjunt de treballadors d'un any enrere.

La gran majoria dels treballadors afectats van denunciar els fets a CCOO i demà dia 13 de març, a les 11.25 h,  tindrà lloc el judici a la Ronda de Sant Pere, 52.

Amb motiu d'aquest judici i pels incompliments dels compromisos presos per l'administració catalana, que acordava recol·locar els treballadors a una altra empresa, CCOO convoca una concentració de persones afectades davant dels Jutjats de Barcelona a Ronda de Sant Pere, 52.