31 d’agost de 2014

Professorat interí i substitut: Nomenaments de finals d'agost 2014

Professorat interí i substitut: Nomenaments de finals d'agost 2014 (professorat interí i substitut)

22 d’agost de 2014

21 d’agost de 2014

Borsa de treball de personal docent: Llistat ordenat per especialitats i SSTT

Llista definitiva per SSTT i número de barem (comproveu la data d'actualització)

Borsa de treball de personal docent: Llistat ordenat per especialitats i SSTT. Número d'ordre

II Marxa per l'Educació Pública

A la darrera assemblea de docents i altres treballadores d'ensenyament es va aprobar donar suport i difusió a la II Marxa per l'Educació Pública des de Girona a Barcelona que tindrà lloc del 23 al 30 d'agost i que està organitzada per Assemblea Groga.

20 d’agost de 2014

Un mercat laboral precari, base del nou model de relacions laborals

Segons un informe de CCOO, la precarització laboral és la base del nou model de relacions laborals. "Estem davant d'un nou model que canvia la feina a jornada completa per jornades elàstiques que impedeixen que les persones treballadores puguin conèixer els ingressos que tindran en el mes en curs o al llarg de l'any", indica CCOO.

1 d’agost de 2014

Ensenyament públic. 23-25 de juliol: Resolució definitiva de les destinacions curs 2014-2015. Llistes definitives publicades

Ja han sortit publicades les llistes d'adjucacions de destinacions definitives

Consulta-les aquí. Cal entrar a l'aplicatiu ATRI