12 de març de 2015

Xerrada a l'entorn del 8 de març. Construir relacions igualitàries emancipatòries: un repte pendent. Barcelona, 25 de març.

CCOO-Universitats, dins del conjunt d'actes commemoratius del Dia de la dona treballadora - 8 de març, us convida a la xerrada:

"Construir relacions igualitàries emancipatòries: un repte pendent"

Dia i hora: dimecres 25 de març a les 18h
Lloc: Campus Nord de la UPC, edifici B3, sala 103. Sala multimedia

Presentaran l'acte: Eduardo Núñez i Olga Alcaraz de la Secció Sindical de CCOO-UPC

Intervencions a carrec de:

Montserrat Vilà

“Les experiències del treball de prevenció entre la joventut des del programa de “Trenquem el silenci”.

Coordinadora de la Plataforma unitària contra les violències de gènere

Marcos Castro

“Les Noves Masculinitats Alternatives i el trencament de la doble moral tradicional”

Associació Homes en Diàleg