13 de maig de 2015

Principi d'acord per a la signatura d'un Acord per l'Ocupació i Negociació Col·lectiva pels anys 2015, 2016 i 2017

Les organitzacions sindicals UGT i CCOO i empresarials CEOE i CEPYME vam assolir ahir un principi d'entesa per a la signatura d'un nou Acord per l'Ocupació i la Negociació Col·lectiva pels anys 2015, 2016 i 2017.

L'acord busca impulsar l'ocupació i estableix criteris en matèria d'ocupació i contractació, formació, qualificació professional, drets d'informació i consulta, estructura salarial, ultraactivitat, inaplicació de determinades condicions de treball als convenis i d'altres.

Llegiu i descarregueu aquí el comunicat conjunt (pdf)