20 de juliol de 2015

Debat a El Punt Avui TV. Els menors que abandonen els estudis estan en risc de quedar exclosos del mercat laboral

El passat dia 8 de juliol, la Federació d'Educació de CCOO vam participar en el debat del Punt Avui TV sobre abandonament escolar i risc d'exclusió del mercat laboral. Eduard Requena, responsable d'FP de la Federació va intervenir en el col·loqui en representació d'aquesta.

El debat es va originar a partir d'un estudi de l'OIT recollit en aquesta notícia publicada al El Periódico de Catalunya:
Els menors de 15 anys que deixen l'escola no tindran una feina decent, segons l'OIT

Podeu veure el debat seguint aquest enllaç:

Debat a Punt Avui TV