Per recuperar els drets dels treballadors i les treballadores de l'Educació      Vine i lluita amb nosaltres!

1 de novembre de 2015

Consulta i modificació de dades de la borsa de personal interí docent, del 26 d'octubre al 2 de novembre


Actualització i modificació de les dades dels aspirants que integren la borsa de treball de personal interí docent per al curs 2015-2016 

El número d'ordre que et van donar el juliol de 2015 és definitiu durant tot el curs 2015-2016.

  • Al llarg del curs 2015-2016 s'obriran nous terminis per modificar les dades que consten a la borsa de treball de personal docent:
    • El dia 16 de setembre de 2015,
    • la darrera setmana del mes d'octubre de 2015, 
    • la darrera setmana de gener de 2016 
    • i la darrera setmana de març de 2016.

Llista per SSTT i número de barem (comproveu la data d'actualització)

Enllaços:
NOU GRUP FACEBOOK:



Ensenyaments que podeu impartir. Accés a la consulta per titulació (+)



Titulacions per impartir un ensenyament. Accés a la consulta per cos i especialitat (+)



Temes relacionats:




Nomenaments telemàtics





Nomenaments
telemàtics

Nomenaments NO telemàtics: de difícil cobertura i pel procediment d'urgència

SSTTPrimàriaSecundària
Catalunya Central 
Consorci 
Barcelona Comarques 
Baix Llobregat
Vallès Occidental 
Girona
Lleida
Tarragona
Terres de l'Ebre 
Maresme Vallès Oriental
Catalunya Central 
Consorci  +Contacta
Barcelona Comarques 
Baix Llobregat
Vallès Occidental 
Girona
Lleida
Tarragona
Terres de l'Ebre 
Maresme Vallès Oriental
Catalunya CentralBCN-Consorci  +Contacta
Barcelona Comarques 
Baix Llobregat
Vallès Occidental 
Girona
Lleida
Tarragona
Terres de l'Ebre
Maresme Vallès Oriental





    Què és el procediment d'urgència?
    • És un altre procediment d'adjudicació de substitucions, que s'especifica a l'apartat 6.4 per a la gestió de la borsa de treball de personal docent per al curs 2014-2015. Quan amb posterioritat a l'acte telemàtic, el candidat a qui s'ha adjudicat una substitució no pugui o no vulgui incorporar-se a la destinació, es podrà designar per aquests procediment un nou candidat.
    • Per tal de formalitzar aquest nou nomenament els Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament o el Consorci d’Educació de Barcelona, tan bon punt tinguin coneixement que la persona substituta designada no s’incorporarà al centre, localitzaran una nova persona candidata de la llista de disponibles de l’especialitat, respectant l’ordre en tot cas, i posant-se en contacte amb la persona interessada per mitjà del sistema de comunicació individual que els/les responsables de l’àrea territorial considerin més eficaç. 



    Durant el curs, els serveis territorials del Departament d'Ensenyament i el Consorci d'Educació de Barcelona faran actes de nomenaments telemàtics per cobrir les vacants i substitucions de qualsevol jornada que encara estiguin pendents d'adjudicar. 

    Què cal fer?

    • Podeu consultar les dades de la borsa de treball de personal interí i substitut docent al web del Departament d'Ensenyament. Cal que us identifiqueu amb el codi d'usuari de l'XTEC o, si no el teniu, amb el codi del registre d'usuari temporal que facilita el mateix sistema.
    • Per obtenir informació precisa sobre el procediment i seguir-ne tots els passos, accediu a les pàgines web dels serveis territorials o del Consorci d'Educació de Barcelona que heu sol·licitat com a preferents.
    • Durant el curs, normalment abans de les 11 hores, es publicarà a les pàgines web dels serveis territorials i del Consorci d'Educació de Barcelona el número d'ordre del personal convocat als actes de nomenament.
    • Per conèixer el resultat de l'adjudicació, consulteu la llista general del resultat de l'adjudicació a les pàgines web dels serveis territorials o del Consorci d'Educació de Barcelona que teniu com a preferents. Complementàriament, les persones a les quals s'assigna una vacant o una substitució rebran un missatge de text (SMS) i un missatge de correu electrònic amb aquesta indicació. Per accedir a l'aplicació, identifiqueu-vos amb el codi d'usuari de l'XTEC o, si no el teniu, amb el codi del registre d'usuari temporal que facilita el mateix sistema.
    • La persona substituta ha d'acceptar o refusar l'adjudicació proposada dins de la franja horària de connexió que s'estableix. Us aconsellem que prèviament vegeu el vídeo tutorial sobre el funcionament de l'"Accés al resultat individual de l'adjudicació".



    Les persones a les quals s'assigna una vacant o substitució l'han d'acceptar des de l'aplicació que hi ha a l'apartat Accés al resultat individual de l'adjudicació d'aquest web durant la franja horària indicada. Per fer-ho, cal seguir els passos següents:


    • acceptar telemàticament aquesta proposta i
    • imprimir la credencial (en format PDF).


    El primer dia lectiu després de l'adjudicació o el dia d'inici de la substitució (si és posterior a l'adjudicació), cal presentar-se al centre docent adjudicat i lliurar la credencial a la direcció del centre.

    Si no es vol acceptar la proposta d'adjudicació, cal indicar-ho a l'apartat Accés al resultat individual de l'adjudicació de l'aplicació. S'ha de tenir en compte que el rebuig d'aquesta proposta comporta l'exclusió de la borsa de treball de personal docent, llevat que s'al·legui un motiu justificat. En aquest cas, s'ha de fer arribar un document acreditatiu a la seu del servei territorial corresponent.

    La persona que obté una vacant o substitució per primera vegada ha de portar a la Secció de Gestió de Personal del servei territorial la documentació següent:


    • una fotocòpia del DNI,
    • una fotocòpia de la targeta de la Seguretat Social,
    • un certificat mèdic original que indiqui que no té cap malaltia ni cap limitació física o psíquica incompatible amb l'exercici del lloc de treball que ha d'ocupar,
    • l'imprès que fa referència a les dades bancàries,
    • l'imprès corresponent a la retenció del rendiment del treball personal (IRPF),
    • la declaració jurada o promesa de no estar afectat o afectada pel règim d'incompatibilitat i
    • la sol·licitud de compatibilitat.

    La direcció del centre docent ha de comunicar a la persona interina o substituta l'acabament de la vacant o substitució per incorporació de la persona titular del lloc de treball. En aquest cas, no més tard de les 10 hores del primer dia lectiu posterior a la data de cessament, la persona interina o substituta ha d'accedir a l'aplicació que hi ha a l'apartat Comunicació de la finalització de l'adjudicació del web per comunicar la data d'acabament i quedar disponible per participar en posteriors actes de nomenaments (vegeu el Vídeo sobre el funcionament de l'apartat Comunicació de la finalització de l'adjudicació de l'aplicació).

    Si la incorporació de la persona titular es produeix dimecres, per exemple, i no se'n té constància fins aquest mateix dia, la persona substituta ho ha de comunicar el mateix dimecres, si és que vol prendre part en el procés d'adjudicació d'aquell dia. En tot cas, també cal presentar la credencial signada per la direcció del centre a la Secció de Gestió de Personal Docent del servei territorial o enviar-la escanejada per correu electrònic.

    Full resum en pdf aquí (+)  

    • Al llarg del curs 2015-2016 s'obriran nous terminis per modificar les dades que consten a la borsa de treball de personal docent:
      • El dia 16 de setembre de 2015,
      • la darrera setmana del mes d'octubre de 2015, 
      • la darrera setmana de gener de 2016 
      • i la darrera setmana de març de 2016.


      I no oblidis, si ets professorat interí...: Presentació sol·licituds adjudicacions provisionals 2015-2016 (del 6 al 19 de maig)



      Consulta i modificació de les dades que consten a la borsa de treball del personal interí docent: