21 de setembre de 2015

Posicionament de CCOO de Catalunya davant les eleccions del 27S

Declaració de CCOO de Catalunya davant les informacions aparegudes en els mitjans de comunicación en relació a Catalunya.

Davant les informacions aparegudes en els mitjans de comunicació en relació a Catalunya, CCOO de Catalunya vol recordar que és una confederació (Confederació Sindical de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya) amb estatuts propis i amb veu pròpia.
En aquest sentit volem manifestar el nostre total compromís amb el dret a decidir de la ciutadania de Catalunya i el total respecte a totes les opcions polítiques que es presenten a les eleccions del proper 27 de setembre, tal i com consta a la resolució aprovada en el nostre darrer congrés. Tanmateix, CCOO de Catalunya vol manifestar el rebuig a les ingerències que en forma de por i amenaces volen condicionar el lliure debat i decisió del poble de Catalunya. CCOO de Catalunya 21 de setembre de 2015