15 de novembre de 2016

La Federació d’Educació de CCOO dóna suport a les reivindicacions dels estudiants

Dijous, 17 de novembre de 2016, jornada de lluita convocada per sindicats d’estudiants.

La Federació d’Educació de CCOO de Catalunya dóna suport a les reivindicacions de les organitzacions estudiantils en les mobilitzacions de demà passat, dijous 17 de novembre, per una universitat pública i de qualitat, reivindicacions que el sindicat també assumeix com a pròpies.

CCOO comparteix la seva lluita per la igualtat de preus dels graus universitaris i dels màsters, així com la reducció de les taxes universitàries en un 30%, per intentar aconseguir la gratuïtat dels estudis universitaris.

Aquestes demandes són imprescindibles per evitar que la universitat sigui un camí vetat per als fills i les filles de les classes populars. CCOO continuarà treballant conjuntament per l’increment de les beques i un finançament suficient per una educació de qualitat.

La gent de CCOO d’Educació assistirà a les diferents mobilitzacions convocades pels estudiants. Igualment hi seran dissabte 19 de novembre en la manifestació #PerUnsPressupostosSocials.