5 de desembre de 2016

12è Congrés de la Federació d'Educació. Pla d'acció

Com sabeu, els propers dies 17 i 18 de març la Federació d'Educació de CCOO de Catalunya durà a terme el nostre 12è Congrés.

Es tracta d'un procés participatiu obert a totes les afiliades i afiliats que començarà ben aviat amb les assemblees de primer nivell i que culminarà el mes de març amb la posada en consideració del balaç d'actuació dels últims quatre anys, l'aprovació d'un pla d'actuació pel proper mandat i l'elecció de l'equip de persones que formarà la nova executiva.

Per tal que totes aquelles i aquells afiliats que ho desitgeu pogueu participar en les diferents assemblees que es van convocant a tots els territoris i, a més, ho pogueu fer amb totes les eines necessàries per debatre us fem arribar el document Pla d'Acció del 12è Congrés de la Federació d'Educació i el Pla d'Acció del 11è Congrés de la CONC

Els afiliats i afiliades podreu accedir al document a partir del dimecres 7 de cdesembre a les 10h.  Pla d'Acció del 12è Congrés demanant l'accés a través del següent formulari.

Vine i participa!
Fem CCOO. Fem Educació