17 de març de 2017

12è Congrés. Esmenes als Documents Congressuals

La cultura sindical de CCOO es basa en la participació de les nostres afiliades i afiliats, tots fem la Federació d'Educació de CCOO.

Partint d'aquest principi, us posem a disposició els diversos documents congressuals i els aplicatius per poder-hi fer les esmenes que considereu oportunes com afiliats i afiliades de CCOO que sou.
Trobareu els plans d'acció dels diferents congressos que formen part d'aquest procés congressual.
Per fer esmenes als de la Federació d'Educació, de la Federación Estatal de Enseñanza i de la Confederación sindical de CCOO heu d'utilitzar l'aplicatiu que us posem a l'abast.
Per fer esmenes al Pla d'Acció de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya (CONC) només cal que seguiu l'enllaç que us porta al web de la CONC on podreu fer les vostres aportacions.

Podeu descarregar-vos també els documents de cadascun dels congressos.