5 d’abril de 2017

Les treballadores de les llars d’infants de Sitges cobraran puntualment cada mes

Desconvocada la vaga

Les treballadores de les llars d’infants de Siges fa temps que pateixen les conseqüències dels conflictes econòmics i desacords entre l’empresa gestora, Educare XXI, SL i l’Ajuntament del Sitges. Aquests conflictes havíem arribat fins al punt de percebre amb retard la nòmina del passat mes de març.

Ha calgut que CCOO convoques una vaga per tal d’assegurar el cobrament dels salaris cada  mes i no continuar sent una moneda de canvi entre l’empresa i l’Ajuntament.

Finalment, el passat divendres 31 de març es va arribar a un acord al Tribunal Laboral de Catalunya (TLC)  on l’empresa  s’ha compromès a assegurar el cobrament del salari cada mes.

CCOO estarem amatents al compliment estricte d’aquest acord i continuarem vetllant pel respecte a les condicions laborals de les treballadores.