23 d’octubre de 2017

Acte al paranimf de la UB per trobar vies de diàleg

Busquem l'entesa a través del diàleg

La Comissió independent per al diàleg, la mediació i la conciliació, formada per representants sindicals, patronals, universitats i altres col·legis professionals, presentarà el dilluns 23 d’octubre, a les 12 hores al Paranimf de la Universitat de Barcelona, un acte amb la finalitat de fer una crida al diàleg i aconseguir una sortida pactada a la situació política de Catalunya, trobar vies de diàleg i fugir de posicions extremes.

En aquesta sessió s'hi exposaran diverses reflexions sobre les maneres de trobar espais per al diàleg en relació al conflicte polític entre els governs espanyol i català.

Intervencions:

Benvinguda a l’acte a càrrec del Mgfc. Dr. Joan Elías, Rector de la Universitat de Barcelona.

Presentació de la Comissió, a càrrec de l’Excma. Sra. M. Eugènia Gay, Degana de l’ICAB.

Conducció a càrrec de la Dra. Argèlia Queralt, professora de Dret Constitucional.

Ponents:
  • Dra. Esther Giménez-Salinas, catedràtica emèrita de Dret penal i Criminologia, Universitat Ramon Llull. Directora càtedra justícia restaurativa.
  • Sr. Federico Mayor Zaragoza, president de la Fundación Cultura de Paz, exdirector general de la UNESCO i copresident de l’Instituto Universitario de Derechos Humanos, Democracia y Cultura de Paz y No violencia (DEMOSPAZ).
  • Dr. Francesc Xavier Moreno, professor de la UAB i director del màster homologat de la Generalitat de Catalunya en mediació familiar i Dret privat.
  • Sra. Milagros Pérez Oliva, periodista.

Conclusions:

Dra. Argèlia Queralt, professora de Dret Constitucional.

18/10/2017